OTOMOTİVDE EN BÜYÜK PAZAR AB'YE DİJİTAL MARKAJ

02.07.2021

Auto Expo Türkiye-Avrupa Dijital Fuarı bin 438 ikili iş görüşmesi ile sona erdi…

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği (OİB) tarafından düzenlenen Türkiye'nin otomotiv sektöründeki ilk ve tek üç boyutlu dijital fuarı olan Auto Expo Türkiye'nin üçüncüsü de başarıyla sonuçlandı.  Auto Expo Türkiye-Avrupa Dijital Fuarı'nda çok sayıda ülkeden yüzlerce ziyaretçi ağırlandı ve ikili görüşmeler gerçekleştirildi.

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği'nin (OİB) otomotiv sektörünün en büyük pazarı Avrupa Birliği ile iş birliğini güçlendirme amacıyla düzenlediği Auto Expo Türkiye-Avrupa Dijital Fuarı sona erdi. Dijital fuarda toplam bin 438 ikili iş görüşmesi yapıldı. Türkiye'nin önde gelen 54 otomotiv ana ve tedarik sanayi firmasının ürünlerini sergilediği etkinliğe, 71 ülkeden toplam 286 ziyaretçi katıldı.

OİB'in pandemi döneminde katma değerli ihracatın artırılması amacıyla düzenlediği, açılışı OİB Yönetim Kurulu Başkanı Baran Çelik'in ev sahipliğinde TİM Başkanı İsmail Gülle'nin katılımıyla yapılan Auto Expo Türkiye-Avrupa Dijital Fuarı'nda, Türk otomotiv ana ve tedarik sanayi firmaları üç boyutlu stantlarında tanıtım videolarından broşür-kataloglarına ve iki boyutludan üç boyutlu ürün fotoğraflarına kadar çok kapsamlı tanıtım faaliyetleri yürüttü. Auto Expo Türkiye 2021'de firmalar, fuar ziyaretçileri ile görüntülü görüşme ve mesaj platformları üzerinden de iletişim kurup işlerini geliştirmeye çalıştı.

“Alternatif olarak sanal fuarların devamlılığı önemli”

Auto Expo Türkiye-Avrupa Dijital Fuarı'nı değerlendiren OİB Yönetim Kurulu Başkanı Baran Çelik, “Dijital fuara katılan 54 Türk firması çeşitli iletişim faaliyetleri yürütüp, ürünlerini de 3D olarak sergileme şansı elde etti. Fuar programı dâhilinde otomotiv sektörü ve genel ekonomik durum hakkında sektöründe uzmanların katılım sağladığı webinarlar, tanıtım etkinlikleri ve canlı sohbetler ile üreticilerimize yeni ihracat pazarlarının kapısının açılmasını ve mevcut ilişkilerin güçlenmesi sağlandı. Sanal fuarın marka devamlılığı için veya fiziki fuarlar için pandemi sürecinin ilerlemesini takip ediyoruz. Alternatif olarak sanal fuarların devamlılığı büyük önem taşımakta olup, katılımcılardan gelecek talepler doğrultusunda fuarın dördüncü versiyonunu yılın son çeyreğinde düzenlemeyi planlanıyoruz” dedi.

İlgili Fotoğraflar